Vrijwilligers planten honderden bomen in nieuw bos

Een groep vrijwilligers heeft afgelopen zaterdag honderden jonge bomen geplant. Daarmee ontstaat een nieuw stukje bos aan de rand van Losser.

De actie was onderdeel van een plan om meer groen aan te leggen in de gemeente. Jong en oud deden mee. Na afloop was er warme chocolademelk voor de deelnemers.

De organisatie hoopt de plantactie volgend jaar te herhalen op een andere locatie.