Wethouder Jan Engels (D66) neemt afscheid: “Twee jaar is echt kort”

Na twee jaar neemt wethouder Jan Engels (D66) afscheid. Hij keert terug als inwoner en waarschuwt voor de continuïteit van het bestuur.
Bestuurlijk en publiek nieuws: raad, college, beleid, vergunningen, wegwerkzaamheden, verkiezingen, officiële mededelingen. Alles van of over de gemeente Losser als bestuur.

Na twee jaar neemt wethouder Jan Engels (D66) afscheid. Hij keert terug als inwoner en waarschuwt voor de continuïteit van het bestuur.

De gemeenteraad van Losser is akkoord met de herinrichting van het centrum. De werkzaamheden starten naar verwachting volgend jaar.

In Overdinkel wordt glasvezel aangelegd. Bewoners kunnen zich aanmelden voor een snelle internetverbinding.

In De Lutte is een nieuwe speeltuin geopend. Wethouder en buurtkinderen verrichtten samen de opening.

Op de Gronausestraat in Losser begint volgende week groot onderhoud. Verkeer wordt omgeleid.

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit. Quisque faucibus ex sapien vitae pellentesque sem placerat. In id cursus mi pretium tellus duis convallis. Tempus leo eu aenean sed diam urna tempor. Pulvinar vivamus fringilla lacus nec metus bibendum egestas.…