Het eerste handbalteam van Losser is gepromoveerd naar een hogere klasse. De ploeg verloor dit seizoen slechts enkele wedstrijden en stelde de promotie ruim voor het einde veilig.
Het bestuur is trots op de prestatie, zeker omdat het team grotendeels uit eigen jeugd bestaat. Volgend seizoen wacht een sterker speelveld.

