Wethouder Jan Engels (D66) neemt afscheid: “Twee jaar is echt kort”

Na twee jaar neemt wethouder Jan Engels (D66) afscheid. Hij keert terug als inwoner en waarschuwt voor de continuïteit van het bestuur.

Na twee jaar neemt wethouder Jan Engels (D66) afscheid. Hij keert terug als inwoner en waarschuwt voor de continuïteit van het bestuur.

In Overdinkel wordt glasvezel aangelegd. Bewoners kunnen zich aanmelden voor een snelle internetverbinding.

In De Lutte is een nieuwe speeltuin geopend. Wethouder en buurtkinderen verrichtten samen de opening.