VV De Lutte heeft de streekderby in eigen huis gewonnen. In een gelijkopgaande wedstrijd viel de beslissing pas in blessuretijd, toen de thuisploeg de 2-1 binnenschoot.
Beide ploegen kregen kansen, maar het bleef lang gelijk. De winnende treffer zorgde voor een uitbarsting van vreugde langs de lijn. De trainer sprak na afloop van een verdiende overwinning.
Door de zege klimt De Lutte een plaats op de ranglijst. Volgende week wacht een uitwedstrijd.

