De gemeenteraad van Losser heeft donderdagavond ingestemd met een nieuw plan voor de herinrichting van het centrum. Het plan moet het winkelgebied aantrekkelijker en groener maken.
Onderdeel van de plannen zijn bredere stoepen, meer bomen en extra zitplekken. Ook komt er ruimte voor terrassen. De oppositie stelde kritische vragen over de kosten, maar stemde uiteindelijk mee.
De werkzaamheden starten naar verwachting volgend jaar en worden gefaseerd uitgevoerd, zodat de winkels bereikbaar blijven.

